راهنمای خرید تلویزیون از شهر بانه

یکی از دغدغه های مهم خرید لوازم خانگی انتخاب برند و مدل مناسب با نیاز افراد است.یکی از لوارم پرکاربر روزانه تلویزیون است که در خرید آن باید دقت کافی شود. ممکن است فکر کنید انتخاب و خرید یک تلویریون کار آسانی است اما دنیای تلویزیون ها روز به روز در حال پیشرفت است و حقه های بازاریابی با استفاده از بازی با کلماتی که درموردشان اطلاعی ندارید؛ تصمیم‌گیری را سخت می‌کنند پس انتخاب یک تلویزیون که هم از لحاظ کیفی و هم اقتصادی مناسب باشد نیازمند آگاهی به ویژگی های این دنیای در حال گسترش است.

راهنمای خرید تلویزیون از شهر بانه

نکاتی مهمی برای خرید تلویزیون از بانه وجود دارند مه در ادامه مطلب به شرح تک تک آنها می پردازیم.

بودجه‌تان برای خرید تلویزیون چقدر است؟

قبل از شناخت نسل های امروز تلویزیون ها، انتخاب اندازه مناسب و همه اینها باید به بخش اقتصادی ماجرا توجه کنید.«برند»، «سایز»، «رزولوشن تصویر» و «نوع»، مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در قیمت یک تلویزیون هستند. بازه قیمت ها در این حوزه گسترده است پس دقیقا مشخص کنید چقدر قرار است هزینه کنید.

 

چه سازی از تلویزیون مناسب خانه شما هست؟

انتخاب تلویزیون با اندازه درست، تصویری همه جانبه برایتان می‌سازد. اگر تلویزیون شما نسبت به فضایی که برایش در نظر گرفته اید بیش از اندازه بزرگ باشد؛ شما احتمالا متوجه کاهش وضوح تضویرخواهید شد از سوی دیگر افراط در کوچکی آن باعث دوبینی شما و آسیب به چشم هایتان هنگام توجه به جزئیات می شود. انتخاب سایز درست تلویزیون را جدی بگیرید چرا که با تصمیم‌گیری اشتباه در این مورد نمی‌توانید از تمام قابلیت های تلویزیونی که خریداری کرده اید بهره کامل ببرید.

 

چه صفحه نمایشی در انتخاب شما مهم است؟

صفحه نمایش مهم‌ترین بخش خرید یک تلویزیون است. با مطالعه این قسمت می‌توانید مطمئن باشید آگاهی قابل قبولی برای خرید درست دارید، موارد زیر را برای انتخاب صفحه نمایش مناسب‌تان در نظر بگیرید.

 

نکته دیگر انتخاب تلویزیون هوشمند یا غیرهوشمند؟

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روز افرون انسانها به فضای مجازی، تلوزیون های هوشمند در هرجایی پیدا می‌شوند به طوری که بیش از 70 درصد تلویزیون های فروخته شده این روزها تلویزیون های هوشمند هستند. ساده ترین تعریف برای این تلویزیون ها، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق wifi یا کابل LAN است. این تلویزیون ها می توانند به محتوای آنلاین دسترسی پیدا کنند، بسیاری از مرورگرهای وب را دارند و نسل پیشرفته تر آنها می توانند به دستورات صوتی پاسخ دهند، پیشنهاد های برنامه ای ارائه دهند و به شما اجازه دهند محتوا را از تلفن هوشمند خود در صفحه تلویزیون با استفاده از قابلیت (Phone Mirroring) مشاهده کنید. همچنین از طریق آنها می‌توانید به صورت آنلاین فیلم تماشا کنید، بازی کنید، در سایت های مختلف بچرخید و صفحه‌تان در شبکه های مجازی را چک کنید. نکته ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که اگر قصد تماشای محتوا از برنامه های خاصی مانند YOUTUBE دارید، از قابلیت نصب شدن آن برنامه ها روی تلویزیون انتخابی‌تان اطمینان حاصل کنید. از دیگر ویژگی های غالب تلویزیون های هوشمند، ویژگی کنترل کردن آنها از طریق تلفن همراهتان است، با نصب اپلیکیشن مربوط به این کار روی گوشی هوشمندتان می‌توانید تلفن همراهتان را به یک ریموت کنترل تمام عیار تبدیل کنید.

 

گزینه دیگر کیفیت صدا در تلویزیون

پس دو انتخاب پیش رو دارید: یا باید با کیفیت صدای بلندگوهای تلویزیون بسازید، یا اینکه به سراغ سیستم‌های صوتی مجزا بروید. برای حالت دوم هم مجددا دو راه دارید: یا به سراغ سینماهای خانگی بروید یا یک ساندبار تهیه کنید. سینماهای خانگی کیفیت صدای خیلی خوبی دارند؛ ولی درمقابل، فضای زیادی اشغال می‌کنند و نصب‌کردنشان کمی دردسرساز است؛ همچنین اتاقتان پر از سیم می‌شود. به‌علاوه این دستگاه‌ها قیمت زیادی دارند. اما ساندبارها، با اینکه کیفیت صوتی‌شان به‌خوبی کیفیت صوتی سینماهای خانگی نیست؛ ولی در عرض چند ثانیه نصب می‌شوند و فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کنند.

 

این موراد از اصلی ترین نکاتی بودند که در خرید تلویزیون باید دقت کرد و بدون آگاهی به این نکات، نمی‌توانید انتخاب مطمئنی داشته باشید اما با مطالعه گام های این مقاله، قادر به تصمیم‌گیری درست‌تر و هوشمندانه‌تر خواهید شد تا با ورود به بازار خرید تلویزیون تا حد زیادی به این دنیای جذاب و پیچیده، مسلط و هوشیار باشید.

فروشگاه اینترنتی بونتک با ارائه جدیدترین مدل های تلوزیون از برندهای مطرح جهان ، این امکان را برای همیهنان عزیز بوجود آورده است که با خیالت راحت و آسوده بتوانند قیمت و کیفیت تلویزیون ها را بررسی کرده و خرید کنند.همچنین خرید از فروشگاه اینترنتی بونتک شامل گارانتی و پرداخت در محل می باشد.به اینصورت که میتوانید بعد از خرید محصول را در محل کا یا درب منزل تحویل بگیرید و پس از اطمینان با فروشگاه تسویه حساب کنید.